קידום אתרי אינטרנט- איפה מחפשים בארץ?

אז בארץ יותר ויותר אנשים קונים באינטרנט, אבל גם אלו שלא קונים באינטרנט עושים את החיפוש וחוקרים אודות מוצרים, שירותים ומשווים מחירים באינטרנט. בעצם 92% מהחיפושים בארץ מתקיימים בגוגל. הפרסום המסורתי, של פילוח וניתוח דמוגרפי של בחירת קהל יעד ופניה לאמצעי מדיה שיהיה הכי חזק לקהל היעד מפנה חלק נכבד מעוגת הפרסום לפרסום באינטרנט בכלל ופרסום בגוגל בפרט.

מנוע החיפוש של גוגל מתעדכן כל הזמן והיום אפשר לחפש בגוגל טקסטים, תמונות, חדשות וקטעי וידאו. אפשר לבחור גם בחיפוש המתקדם של גוגל ואז למקד את תוצאות החיפוש לפי פרמטרים רלוונטיים לנו בצורה פשוטה ביותר. החיפוש המתקדם מאפשר להציג תוצאות לפי שפה מסוימת, מאזור מסוים, כאלו שנכתבו בטווח תאריכים ואפילו שעות מוגדרות, לפי פורמט קובץ התוצאות, סוג דומיין, מיקום הופעת מילת המפתח ועוד.

התוצאות האורגניות במנוע החיפוש של גוגל הינן מהימנות ומדויקות ביותר, היות וגוגל שם דגש רב על תכני האתר והתאמתם למילה המחופשת. בגלל שאנשים מודעים לדיוק בתוצאות החיפוש אנו רואים יותר ויותר חיפושים של משפטים שלמים ולא של מילים בודדות: לדוגמא :"מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה", חיפוש של משפט כזה נותן תוצאה מאוד רלוונטית של מכונים המסייעים בבחירת מקצוע, של סיפורים מהחיים של אנשי ציבור ידועים ועוד.

67% מהישראלים הגולשים באינטרנט קנו באינטרנט בשנה האחרונה, מחצית מהם קנו בחודש האחרון באינטרנט. מכאן שהצורך של האתרים בישראל בשירותי קידום אתרי אינטרנט נמצא בשיאו, הישראלים מחפשים באינטרנט, אנחנו צריכים לעזור להם למצוא ולא סתם למצוא, אלא את מה שהם באמת מחפשים.