סנאפצ'ט כוכב עולה

בשנת 2016 אי אפשר היה להתעלם מסנאפצ'ט, שהפכה מ"עוד סטארטאפ" שגוגל או פייסבוק יקנו בסוף, לחברה עצמאית שאומרת
אנחנו כאן כדי להישאר.
בסוף שנת 2013 הם סירבו להצעת רכישה מפייסבוק ב3 מליארד דולר, לא סכום קטן.
אבל נדמה שידעו שם משהו שאנחנו לא, כי כיום שווי החברה מוערב בכ-20 מיליארד, וזה ממש לא הולך לעצור.

בשנה האחרונה "סנאפ" יצאו עם הספקטקלס Spectacles
משקפיים חכמים בעיצוב צעיר שמצלמות ווידאו של עד 30 שניות, פשוט אך גאוני.
בנוסף לא פשוט בכלל להשיג את הספקטקלס, שנמכרת בכמעין מכונת פחיות שנודדת כל 24 שעות למיקום חדש.

סנאפצ'ט

במהלך 2016 סנאפ גם רכשה את הסטארט אפ הישראלי סימאג'ין מדיה, בין השאר.
אך גם בתוך הסנאפ יתיחלו שינויים, בעיקר בתחום הפרסומות
בנוסף לפרסום חשיפה יוכלו המפרסמים מעכשיו להשתמש במודעות לידים.
בנוסף הפרסומות מגיעות גם לוידאו כמו ביוטיוב ובפייסבוק.

בשנת 2017 צפויה ההנפקה של סנאפצ'אט בבורסה וכנראה שיש להם עוד כמה אסים בשרוול.

 

קרא עוד >

פייסבוק מוסיפה פרסומות על סרטוני וידאו

מלחמת העולמות מעבירה הילוך

השבוע פייסבוק הכריזה באופן רשמי על רעידת אדמה.
פייסבוק מוסיפה פרסומות לסרטונים ומתחרה עם יוטיוב על פרסומים בתוך הסרטון!
בשנה האחרונה בוצעו מספר שינויים בראשם שידורי הlive שכולנו כבר ראינו,

אבל כשפייסבוק מדווחת על 100 מיליון שעות צפיה בסרטונים כל יום! בשנת 2016,
הפרסומות בסרטונים היו רק עניין של זמן.

פרסום בפייסבוק

 

חוקי הפורמט

הפרסום צפוי להשתלב בהתחלה בסרטונים שאורכם מעל 90 שניות ונצפו מעל 20 שניות.
אבל גם רווח לא קטן צפוי למפרסמים,
פייסבוק מציעה 55% לבעלי זכויות היוצרים של הסרטון (בדומה ליוטיוב)
ובעצם נותן הזדמנות להכנסות ליוצרי תוכן.

אנחנו די אמביוולנטיים בעניין,
מצד אחד זה יפגע בחווית הצפייה הרציפה
ומצד שני זה עוד מקום לפרסום ועוד דרך לחלוקת הרווחים, לפרסום ממוקד וליצירת תכנים מקוריים.

עוד כלים על פרסום בפייסבוק

 

 

 

קרא עוד >

רימרקטינג – יתרונות עיקריים

השם "רימרקטינג" (Remarketing), אשר משמעותו שיווק מחדש, מייצג מזה שנים את אחת מטכניקות הפרסום והשיווק הדיגיטלי היעילות ביותר. כלי זה מאפשר להשתמש במידע הרב הזמין עבורנו ברשת אודות גולשים שונים, העדפותיהם והאם התעניינו באתר/מוצר שלנו בעבר, ולבנות קמפיינים שיווקיים חדשים המכוונים לקהלי יעד ספציפיים יותר, בעלי סיכוי גבוה יותר לקנות מאיתנו.

כלי זה עורר מהפכה של ממש בעולם השיווק הדיגיטלי, ולאחרונה נכנס לשימוש כלי מתקדם ומשוכלל אף יותר – רימרקטינג דינמי. מהם היתרונות של רימרקטינג באופן כללי, מהו רימרקטינג דינמי, ובאילו פלטפורמות אינטרנטיות ניתן ליישם טכניקה זו?

 

אחוזי הקלקה והמרה חסרי תקדים – כלי שיווקי יעיל ביותר

לכלי הרימרקטינג כמה יתרונות מובהקים אשר הופכים אותו לכלי מבוקש ומוביל בעולם השיווק הדיגיטלי. באופן כללי ניתן לומר כי כלי זה פשוט יעיל ביותר – הוא עושה בצורה מוצלחת במיוחד את מה שאנחנו מעוניינים שקמפיין שיווקי יעשה.

על ידי קמפיינים של רימרקטינג מצליחים בעלי אתרים שונים להגדיל בצורה חדה את אחוזי ההקלות המובילות לאתר שלהם ואת אחוזי ההמרה של מבקרים באתר. מכיוון שכלי זה מאפשר להעביר מסרים שיווקיים ממוקדים לגולשים בעלי פוטנציאל קנייה גדול יותר מהממוצע (דוגמת גולשים שכבר ביקרו בחנות שלנו אך לא ביצעו את הרכישה עצמה), יעילות הקמפיינים הללו גבוהה ביותר ביחס לקמפיינים "רגילים".

בנוסף, על ידי שימוש מתוחכם בכלי המתקדמים שמציעות פלטפורמות אינטרנטיות שונות, הופכים אותם קמפיינים לממוקדים ויעילים יותר ויותר

 

רימרקטינג בפלטפורמות החיפוש והמדיה של גוגל

כמובן שהפלטפורמה העיקרית בה מתבצע השימוש ברימרקטינג היא זו של ענקית החיפוש – גוגל, על שלל הפלטפורמות השונות שהיא מציעה כיום.

החיבור בין גוגל אנליטיקס, אשר אוספת ומציגה מידע מפורט בנוגע לדפוסי הגלישה באתרים שונים ושל גולשים שונים, לבין גוגל אדוורדס (המערכת המשוכללת של גוגל אשר מתאימה פרסומות לגולשים שונים בהתאם לפעילותם ברשת), מאפשרת ליצור קמפיינים של רימרקטינג אשר מותאמים להתנהגותם של הגולשים ברשת. כך, כלי זה יודע להתאים לך ספציפית את המוצרים והשירותים השונים שמעניינים אותך, לא רק על פי הביקורים הקודמים שלך בחנויות מקוונות אלו או אחרות, אלה גם על פי החיפושים הכלליים שהרצת בגוגל ושאר היסטוריית השימוש שלך ברשת. מדובר ברמה חדשה, גבוהה וחסרת תקדים של פילוח שיווקי ושל התאמה ספציפית של מסרים שיווקיים וקמפיינים ישירות לכל משתמש ומשתמשת.

גוגל חולשת כיום על תחומים שלמים ברשת ובבעלותה חברות ענק המספקות שירותים רחבי היקף באינטרנט. הדוגמה הבולטת לכך היא יוטיוב – פלטפורמת סרטוני הווידיאו הגדולה בעולם אשר שייכת לגוגל מאפשרת למפרסמים להשתמש גם במידע המגיע מהרגלי צריכת המדיה והווידיאו שלנו, על מנת לתפור קמפיינים שיווקיים ייעודיים ומדויקים בצורה חסרת תקדים.

 

רימרקטינג בפרסום בפייסבוק

השם השני שמיד קופץ לראש הוא כמובן – פייסבוק. תעבורת הגלישה ומעורבות הגולשים ברשת החברתית הופכת אותה לפלטפורמה מושלמת לרימרקטינג מתוחכם. ואכן, פייסבוק מציעה כלים שונים לבניית קמפיינים של רימרקטינג, כאשר במקרה זה זמינים עבור המפרסמים נתונים חשובים ביותר – באילו דפים ביקרנו, אילו פוסטים אהבנו, עם אילו פוסטים עשינו "אינגייג'מנט", באילו סרטונים שהועלו בפיד שלנו צפינו וכו'. אופי הפעילות ברשת החברתית מכיל מידע רלבנטי רב לקמפיין של רימרקטינג. לכן פייסבוק היא אחת הפלטפורמות העיקריות לשימוש בכלי שיווקי מתקדם זה.

 

הדור הבא – רימרקטינג דינמי

בעוד רימרקטינג בפני עצמו קיים בעולם השיווק הדיגיטלי כבר כמה שנים טובות, לאחרונה נכנס לשימוש הדור הבא של עולם הרימרקטינג. הכוונה היא למה שמכונה "רימרקטינג דינמי" או – שיווק דינמי מחדש.

רימרקטינג דינמי מאפשר למפרסם לפנות באופן ייחודי יותר ללקוחות פוטנציאליים שונים. לדוגמה, נניח וגולש מסוים ביקר באתר המציע כמות גדולה של מוצרים שונים למכירה. כלי הרימרקטינג הדינמי יידע לבנות באופן אוטומטי קמפיין מותאם עבור אותו גולש, קמפיין אשר ייקח בחשבון בדיוק את המוצרים בהם התעניין והדפים בהם ביקר. זהו, אם כן, שכלול נוסף של הרימרקטינג המקורי, המאפשר פילוח וטירגוט מדויקים עוד יותר מבעבר.

כמובן שכאשר בוחנים את האפשרויות של השיווק הדינמי מחדש בפלטפורמות מתוחכמות ועשירות במידע דוגמת גוגל ופייסבוק, האפשרויות הופכות להיות בלתי מוגבלות, וכמעט בלתי נתפסות.

יתרון חשוב נוסף של כלי זה הוא כי הוא עובד בצורה מצוינת בכל סוגי המכשירים – מחשבים נייחים, לפטופים, טאבלטים וסמארטפונים. עובדה זו חשובה מאוד עבור מפרסמים כיום – אחוז עצום מהגולשים כיום גולש דרך סמארטפונים וטאבלטים, או עובר מאחד לשני וגם אל הלפטופ והמחשב הביתי. לכן, אם אנו מעוניינים בקמפיין יעיל נרצה כי המודעות שהוא מכיל יותאמו אוטומטית לכל סוגי המכשירים, ואפשרות זו קיימת כאמור במקרה של רימרקטינג דינמי.

 

קרא עוד >

התפתחויות עיקריות בעולם התוכן

במהלך שני העשורים האחרונים, מאז כניסתו של האינטרנט לחיים של כולנו, אנו עדים להתפתחויות של תחומים שלמים אשר עוברים שינויים מקיפים עקב המעבר לעולם הדיגיטלי. עולם הפרסום והשיווק כולו נמצא בעיצומה של מהפכה של ממש, כאשר כמעט כל מנהל או בעל עסק מבינים כיום כי כלי הפרסום והשיווק הזמינים עבורו באינטרנט הם כלים רבי עוצמה בהם כדאי להשקיע אחוז הולך וגדל מתקציב הפרסום.

אפשרויות השיווק והפרסום ברשת הן מגוונות, יעילות ופרקטיות עבור כמעט כל סוג של עסק, בצורה חסרת תקדים. ספציפית, עולם התוכן המהווה חלק משמעותי מאפשרויות הפרסום והשיווק ברשת, עובר גם הוא התפתחויות בלתי פוסקות. במאמר הבא נסקור כמה מההתפתחויות העיקריות בעולם התוכן בשנים האחרונות ונסביר מדוע התפתחויות אלו משמעותיות כל כך עבור כל בית עסק המשתמש בין השאר גם בכלים של שיווק דיגיטלי

 

רימרקטינג דינמי – מושג זה הופך לנפוץ יותר ויותר בזמן האחרון, ומשמש כדוגמא טובה לכך שבשיווק דיגיטלי ניתן למקד את מסרי השיווק בצורה חסרת תקדים, ובכך להעלות את הסיכויים כי כל מסר שיווקי כזה אכן יביא אלינו לקוחות.

מהו רימרקטינג? ובכן, כפי שמשמעות המושג באנגלית יכולה לרמוז לנו, רימרקטינג הוא למעשה שיווק מחדש, כזה המיועד להגיע אל גולשים שכבר ביקרו באתר או בחנות המקוונת שלנו, התעניינו במוצרים שונים אך לא רכשו אותם. כלי הרי מרקטינג מאפשר לנו להגיע לאותם גולשים שכבר ביקרו אצלנו והביעו התעניינות במוצרים שלנו, ולכן קיים סיכוי גבוה יחסית שיקנו מאיתנו, במידה ונמשיך להציע להם מוצרים רלבנטיים. "רימרקטינג דינמי" מציע אפשרויות מיקוד טובות וחדות עוד יותר – לדוגמה, בתור מפרסם בעל חנות מקוונת המכילה מאות ואלפי מוצרים שונים נוכל למצוא את הגולשים שביקרו בדפים ספציפיים בחנות שלנו, ולהציע להם שוב את המוצרים האלו או מוצרים דומים להם. כאמור, יכולת המיקוד כאן גבוהה יותר, ולכן גם הסיכוי לשכנע את אותם לקוחות מתנדנדים לחזור לאתר שלנו ולרכוש מאיתנו

 

התפתחויות הפרסום בפייסבוק – חלק משמעותי מתעבורת התוכן בעולם השיווק הדיגיטלי עובר דרך פייסבוק. הרשת החברתית הגדולה בעולם מציעה כיום כמה כלים מתקדמים לפרסום יעיל יותר. דוגמה אחת היא טופס לידים – פייסבוק מציעים כיום פלטפורמה פשוטה ונוחה ליצירה והפצה של טפסי יצירת קשר, המכונים טפסי לידים. במתכונת החדשה ניתן להתאים ולאפיין את טופס הלידים שאתם מפרסמים בדרכים שונות. במיוחד חשוב להבין כי ניתן להשתמש ביכולות הפילוח של הרשת החברתית ולשלבן עם טפסי הלידים (למשל – לשלוח טפסים אלו רק לאנשים שהתעניינו בדף או במוצר שלכם, לשלוח אותם לאנשים אשר עשו "אינגייג'מנט" עם הפוסטים שלכם וכו').

דוגמה נוספת להתפתחויות שהופכות את פייסבוק כיום לפלטפורמה שיווקית יעילה יותר היא הכלים הזמינים לנו כיום אשר מאפשרים "לטרגט" בדיוק את המשתמשים אשר צפו בסרטונים שפרסמנו ברשת, קראו את הפוסטים שלנו, הגיבו לנו בצורה זו או אחרת וכו'. מדובר כאן ביכולות פילוח שוק חלומיות, כאלו שאנשי השיווק של לפני כמה עשורים לא מסוגלים היו אפילו לדמיין.

 

פרסום באאוטבריין – עבור מי שאינו מכיר, השם "אאוטבריין" מייצג פלטפורמה המרכזת המלצות תוכן, ופועלת בשני מישורים עיקריים אשר הופכים אותה ליעילה ופופולארית במיוחד. מצד אחד פרסום באאוט בריין זמין עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד, גם כאלו בעלי תקציב פרסום נמוך יחסית. הפלטפורמה מפיצה עבורכם המלצות תוכן אשר מפנות חזרה לאתר שלכם, ועושה זאת באתרים גדולים בעלי תעבורת גלישה גבוהה וסוג משתמשים בעלי פוטנציאל גבוה להתעניין באתר שלכם. מצד שני, אאוטבריין מציעה לאתרים גדולים לפרסם אצלם לינקים והצעות לתכנים של אתרים אחרים, בתמורה לשיתוף בהכנסות (האתר מקבל תשלום בהתאם לכמות הגולשים שהגיעו לאתרים האחרים דרך לינקים שפורסמו אצלו).

הפרסום באאוטבריים יעיל ורפקטי מאוד, ומתאים כאמור למפרסמים בכל סדרי הגודל. גם הבנייה של קמפיין באאוטבריין היא פשוטה יחסית, אך תמיד עדיף להשאיר את החלק הזה לאנשי מקצוע המתמחים בשיווק דיגיטלי (או לכל הפחות להתייעץ עימם)

 

שימוש בגוגל אדוורדס לפרסום בג'ימייל – שרת הדואר האלקטרוני הפופולארי בעולם – ג'ימייל, מאפשר לפרסם כיום מודעות ממוקדות של גוגל אדוורדס (המפלחות את קהל המשתמשים על פי חיפושיהם ברשת וכו'). כאשר מסר שיווקי ייעודי מגיע ממש לתוך עמוד ה"אינבוקס" של תיבת הדואר האלקטרוני של גולש אשר התעניין בנושא ספציפי זה, הסיכויים של אותו מהלך שיווקי להצליח הם גבוהים במיוחד

 

 

לסיכום, עולם השיווק הדיגיטלי והתוכן אינו נח לרגע, ומתפתח בקצב מואץ בהתאמה להתפתחות עולם האינטרנט כולו. עבור כל בית עסק המפרסם כיום גם באמצעות הרשת (ומדובר כאמור במרבית בתי העסק בארץ), חשוב להישאר מעודכנים בהתפתחויות האחרונות בתחום, שכן מדובר בהתפתחויות רלבנטיות ופרקטיות ביותר עבור כל מפרסם.

 

קרא עוד >

פיתוח אפליקציות חכמות

אין ספק שאחד השינויים המהותיים ביותר בעולם הטכנולוגיה והמחשבים בעשר השנים האחרונות, הוא הופעתן של אפליקציות. כניסתם של מכשירי סמאטרפון אל חיינו שינו את כל ההתנהלות שלנו וכן שינו את כל התחום של פיתוח תוכנות, כשרבות מהחברות שעוסקות בתחום בנוסף לחברות חדשות רבות, החלו מציעות שירות פיתוח אפליקציות חכמות שהופכות את חיינו להרבה יותר קלים ופשוטים.

הכוונה בפיתוח אפליקציות שכאלה הוא, שהן לא רק מוסרות לנו מידע או מאפשרות לנו לשלוח מידע, אלא הן מאפשרות לבצע פעולות מסוימות, בחלק מהמקרים הן משתפות את הסביבה ובפרט את המיקום בו אנחנו נמצאים בתהליך. במובן מסוים אותן אפליקציות הופכות את הסמאטרפון למה שהוא.

יש לציין פיתוח אפליקציות חכמות הוא תחום מאוד פופולארי וישנה תחרות רבה בין החברות השונות אשר מתעסקות בכך. כל חברה מנסה להביא רעיון אחר אשר ימשוך אליה משקיעים אשר יכניסו כסף לתוך תהליך הפיתוח ובכך יאפשרו את קיומו. אנחנו שומעים בדרך על חברות שמצליחות בתהליך, אך בדרך יש לא מעט חברות שנופלות.

דוגמאות של פיתוח אפליקציות חכמות

אנחנו יכולים להציג 3-4 רעיונות שכולנו מכירים, והן אפליקציות חכמות, כשהעולם הבולט בכך הוא עולם התחבורה והרכב, ההסבר לכך שאת מרבית הזמן שלנו אנחנו מעבירים ברכב, ויש הטוענים שזה זמן מאוד לא יעיל שגורם לבזבוז כסף רב. אם נדע להתנהל בצורה נכונה, נוכל לחסוך שעות רבות של תנועה וכסף רב.

הדוגמא המוכרת לכולם, היא כמובן WAZE, החברה שהביאה את האפליקציה אשר נמצאת בכל סמארטפון היום ומאפשרת לכולנו להגיע ממקום למקום בקלות רבה. האפליקציה זכתה להצלחה גדולה עד כדי כך שהיא נמכרת לגוגל. אין ספק שמדובר באפליקציה חכמה שמייעלת את ההתנהלות שלנו ומפחיתה את הזמן שאנחנו נמצאים על הכבישים.

דוגמא אחרת מוכרת לא פחות, בוודאי בישראל, היא פנגו. האפליקציה החכמה שמאפשרת לנו לשלם על חנייה בצורה פושטה, כך שאנחנו יכולים לקנות בכל מקום בלי להשתמש בתווי חנייה למיניהם. אפליקציה כזו היא גם חסכונית וגם הרבה יותר נוחה וחכמה מכל שיטה אחרת לתשלום עבור חנייה.

עוד אפליקציה חכמה, היא כל אפליקציה שעוסקת בתחבורה ציבורית ומיידעת אותנו מתי האוטובוסים או הרכבות מגיעים לתחנה. כך אנחנו יכולים לתכנן את נתיב התנועה שלנו בצורה פשוטה, אנחנו יכולים לדעת מתי אנחנו צריכים לעלות לרכב ואם נספיק לרכבת או לאוטובוס הבא

אפליקציה אחרונה שאנחנו רוצים לספר לכם עליה היא אפליקציית טרמפים. אפליקציה זו מאפשרת לנו להיות חברים ברשת חברתית אשר מקשרת בין אנשים שיש להם כלי רכב לכאלה שאין להם ומעוניינים בטרמפים. האפליקציה חוסכת לנו את הזמן במהלכו אנחנו צריכים לחפש טרמפים או את העלויות של תשלומים למונית או לתחבורה ציבורית אחרת. אין ספק שזו אפליקציה חכמה שיכולה לעזור לכולם.

כתבה בחסות האפליקציה המובילה לטרמפים Beepmeapp

 

קרא עוד >

כך תשיגו עוקבים באינסטגרם

אתם לא צריכים להיות כוכבי קולנוע או זמרים מפורסמים, בטח לא סלבס או אושיות אינטרנט בשביל לרצות להשיג עוקבים באינסטגרם. מספיק שתהיו בעלי עסקים קטנים אשר זקוקים לכך. השאלה הגדולה היא, איך תשיגו אותם.

תחילה נסביר מדוע אתם זקוקים לחשבון באינסטגרם ולעוקבים, ולאחר מכן נציג כמה טיפים כיצד תשיגו אותם. מי שלא בקיא בתחום צריך לדעת, חשבון אינסטגרם הוא חינמי, ניתן לפתוח בצורה חופשית מכל מחשב או סמארטפון, והרעיון הוא שאתם מעלים תמונות מסוגים שונים לחשבון ואנשים יכולים לעקוב אחריכם.

למה אתם צריכים חשבון אינסטגרם ולמה חשוב שיעקבו אחריכם

חשבון אינסטגרם מהווה עוד נדבך במערכת שיווק דיגיטלי. דרך החשבון אתם יכולים להציג תמונות של מוצרים ושירותים, תמונות של אירועים, תמונות של העסק ועוד. מדובר על מערכת שלמה של תמונות שיכולה לקדם אתכם מבחינה עסקית ולחשוף אתכם בפני קהל רחב וגדול, לא רק בארץ אלא מכל העולם.

אתם צריכים שיהיו לכם עוקבים באינסטגרם בשביל שהחשבון שלכם יזכה לחשיפה. תזכרו שכל מי שעוקב אחריכם, יכול לבצע שיתוף של החשבון שלכם לעוקבים אחריו או שהעוקבים יגיעו בעצמם דרך החשבון שלו אל החשבון שלכם וכך מעגלי החשיפה גדלים. זה אומנם לוקח זמן אך אתם יכולים להרוויח מזה, הן בחשיפה אך חשוב יותר מזה, מבחינה כלכלית, אנשים יכירו את המוצרים והשירותים שלכם וכך ידאגו לפנות אליכם.

טיפים כיצד יעקבו אחריכם באינסטגרם

הטיפ הראשון הוא לייצר חשבון פעיל, אל תפתחו חשבון רק בשביל שיהיה לכם חשבון, ואל תייצרו חשבון שאין בו תמונות ושום דבר אחר. תייצרו חשבון עם תמונות רבות, תייצרו חשבון שיש בו פעילות של אנשים. כך הסיכוי לזכות בחשיפה עולה.

הטיפ השני איך להשיג עוקבים באינסטגרם הוא באמצעות רשימות של גולשים שאפשר לפנות אליהם באופן מרוכז באמצעות תוכנות מיוחדות והם יהפכו להיות עוקבים שלכם. זה חייב להיות ממוקד ולפנות לקהל רלוונטי אך אחרי מיפוי איכותי זה בהחלט יכול לתרום לחשבון שלכם.

הטיפ השלישי הוא, תשתמשו בתגיות שמתאימות לנושא שלכם מצד אחד אך מצד שני התגיות חייבות להיות פופולאריות ומוכרות, אל תשתמשו בתגית בעל שם מקצועי רק בגלל שזה נראה לכם. בסופו של דבר, לא כולם משתמשים בביטויים שכאלה. תחפשו ביטויים רלוונטיים ומקצועיים.

הטיפ האחרון הוא, תדאגו לספר על עצמכם, תדאגו שיהיה תיאור יפה לחשבון שאנשים ידעו למה הם הגיעו, לא פחות חשוב, תדאגו ליצור אינטראקציה עם הגולשים בכלל והעוקבים שלכם בפרט. זה אומר גם להיכנס לחשבון שלהם ולעקוב אחריהם. כך יראו שהחשבון שלכם פעיל, וידעו שאתם חזקים בתחום. ככל שתפעלו יותר לעומק ותצללו לתוכו, כך תהיו יותר מחוברים, יותר מקושרים, ותזכו להרבה יותר עוקבים באינסטגרם וכתוצאה מכך לחשיפה עסקית חכמה.

 

קרא עוד >