דייט מוצלח עם הלקוח תלוי גם במקום המפגש איתו…

אז קבענו מטרה לקמפיין, עבדנו על קיראייטיב מגניב וקיבלנו תמונה ממש שווה מהמעצבת.

לאן נפנה את הלקוחות המעוניינים?

חשיבות גדולה ומכרעת יש למקום בו אתם מתכוונים ״לפגוש״ את הלקוח בפעם הראשונה, לכל אחד מה״מפגשים״ יש יתרונות, חסרונות והשלכות מבחינה שיווקית ותפעולית.

פרסום בפייסבוק

כאשר הדייט עם הלקוח נוצר בפייסבוק יש לנו מספר אפשרויות מפגש בהן ניתן לבחור בהתאם למטרה של הקמפיין, אופי הלקוחות והמשאבים הקיימים אצלכם כדי להיענות ולתחזק את הקשר:

  1. מפגש באתר שלכם- כאשר אתם מפנים את הלקוח לעמוד הרלוונטי באתר שלכם, אתם פותחים לו את הדלת לבוא ולהכיר אתכם ולפגוש את המוצר שלגביו הם התעניינו.
    פתרון מתאים להגדלת תנועה באתר, להמשיך ולעקוב אחר הלקוח בהמשך ולחנויות המוכרות פריטים רבים.
  2. הפניה לדף נחיתה ייעודי– בדרך כלל חיצוני לאתר. מתאים לעסקים שאין להם אתר או שלא רוצים להציג את האתר מכל מיני סיבות. או כאשר לא רוצים שהלקוח ישוטט באתר ושהאופציה היחידה שתהיה לו היא לשלוח פרטים ולהתעניין.פתרון מתאים ליצירת קשר עם הלקוח וקבלת פרטים רלוונטיים שיעזרו לנו לפנות אליו בזמן קצר וגם לעניין אותו לטווח הארוך.
  3. טופס לידים הוא ה״קוויקי״ מעולם הדייטים J אופציה חדשה שנוספה בפייסבוק, ומאפשרת למעוניינים רק ללחוץ על send ולשלוח את הפרטים המצויים בפייסבוק (בדרך כלל, שם, טלפון ודוא״ל) ישירות לבית העסק. זהו פתרון מצויין לבעלי עסקים שרוצים קשר עם הלקוח ואין להם אתר/ דף נחיתה. אבל גם דורש יותר עבודה וזמן במיון הפונים ובהתעסקות עם הלידים.
  4. בר ה״מסנג'ר״ – חשבו לרגע שאפשר לרגע שאפשר לקבל בזמן אמת הודעות מלקוחות דרך פייסבוק, ממש כמו בוואצאפ.
    ניתן גם להגדיר מענה אוטומטי, ואפילו ליצר מערך הזמנות שינהל שיחה שלמה עם הלקוח לפי שאלות ותשובות שהוגדרו מראש. פתרון מתאים לבעלי עסקים שצריכים קשר עם הלקוח בזמן אמת תחת הליך מכירתי פשוט.
  5. טלפון- השיטה המסורתית והנגישה- פייסבוק עוזרת מאוד לבעלי עסקים קטנים אשר פחות ופחות מעורים בשוק הדיגיטלי אך עדיין חשובה להם האינטרקציה בזמן אמת,
    פייסבוק מפרסמת כפתור שיחה מתוך המערכת.
    פתרון מתאים לבעלי עסקים שרוצים מפגש בזמן אמת עם הלקוח, תחת הליך מכירתי מורכב.
  6. חנות בפייסבוק מוצר חדש יחסית במערכת ומפותח בעזרת חברות סליקה חיצוניות, יכול לארגן עבורך חנות דיגיטלית בתוך פייסבוק.

כל שנותר הוא לצאת לדייט מוצלח ולצחוק כל הדרך לקופה…