שיווק מחדש – Remarketing

רימרקטינג – שימוש בשיווק מחדש כדי להגיע לאנשים שביקרו באתר שלך

 

קבל ₪300 לפרסום ב-AdWords לאחר שתוציא ₪100

פרסום בגוגל

שיווק מחדש הוא תכונה המאפשרת לך להגיע לאנשים שביקרו בעבר באתר שלך, ולהציג בפניהם מודעות רלוונטיות בזמן שהם מבקרים באתרים אחרים ברשת המדיה של Google. לדוגמה, כשגולשים יוצאים מהאתר שלך מבלי לקנות דבר, השיווק מחדש עוזר לך ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים אלו בזמן שהם מבקרים באתרים אחרים. כדאי ואפילו מומלץ במודעות אלו לחבר את הגולשים לביקור האחרון באתר על ידי קריאייטיב נכון שיזכיר להם כי הם ביקרו באתר, לא קנו דבר וכעת יש להם הזדמנות נוספת להשלים את הקנייה ולעיתים ניתן אף לתת מבצע או הטבה אטרקטיבית לאלו שישלימו את הרכישה.

לדוגמא – חברה שמוכרת מותגים בעודפים "תרדוף" אחר לקוחות שביקרו באתר שלה ולא ביצעו רכישה (או אפילו אם ביצעו רכישה- זה תלוי בהגדרות) עם מודעות טקסט או מודעות באנרים ברשת המדיה של גוגל עם המסר: "מבצע מכירות העודפים נמשך, היכנסו לאתר והזמינו". טקסט שכזה מחבר את הגולש שכבר נמצא באתר אחר ובנושא אחר לביקור האחרון שלו באתר שלנו.

איך עושים את זה?

מוסיפים לכל הדפים באתר קטע קוד – תג שיווק מחדש . לאחר מכן, כשקונים יגיעו לאתר, הם יצורפו אל רשימות "השיווק מחדש" שהגדרנו. אנו נשתמש ברשימות אלה כדי להגיע בהמשך אל קונים שביקרו באתר שלנו.

למה להשתמש באסטרטגיית השיווק מחדש? (רימרקטינג)

  • הגברת פעילות המכירות באתר– פעמים רבות לקוח נכנס לאתר ולא מבצע רכישה כי דברים רבים מסיטים את תשומת ליבו, אנחנו מתזכרים אותו על ידי פרסום המודעות באתרים אחרים בהם הוא גולש ובכך מעלים את הסיכויים לסגירת עסקה באופן משמעותי.
  • העלאת מודעות למותג– ע"י פרסום באנרים ממותגים ברשת המדיה של גוגל למי שכבר ביקר באתר והתעניין בו.
  • up sale– אפשרות להציע לרוכשים באתר מוצרים נוספים, אם מוצרים משלימים או אם שדרוג למוצרים שכבר רכש.
  • החזר גבוה על השקעה – ההשקעה בפרסום במודל "שיווק מחדש" היא נמוכה יחסית לפרסום בכלל ולפרסום בגוגל ברשת החיפוש, סגירת עסקאות בעקבות אסטרטגיה זו של שיווק מחדש מניבה החזר גבוה על השקעה.
  • ניתן לעשות קמפיין של remarketing גם ללא קמפיין ברשת החיפוש של גוגל. הם לא תלויים אחד בשני.
  • כדי להתחיל בקמפיין של שיווק מחדש צריך שברשימה אחריה אנחנו "עוקבים" יהיו מינימום של 100 גולשים. כדי להעלות את כמות הגולשים ברשימה ניתן לעשות קמפיין ברשת החיפוש או רשת המדיה ובכך להביא תנועה גדולה של גולשים לאתר או לעמודים הרלבנטיים בזמן קצר.

חשוב לדעת –

  • ניתן לעשות קמפיין של remarketing גם ללא קמפיין ברשת החיפוש של גוגל. הם לא תלויים אחד בשני.
  • כדי להתחיל בקמפיין של שיווק מחדש צריך שברשימה אחריה אנחנו "עוקבים" יהיו מינימום של 100 גולשים. כדי להעלות את כמות הגולשים ברשימה ניתן לעשות קמפיין ברשת החיפוש או רשת המדיה ובכך להביא תנועה גדולה של גולשים לאתר או לעמודים הרלבנטיים בזמן קצר.