073-7283388

שיווק בסלולר – זה המובן מאליו של היום

77% מגולשי הסלולר מחפשים בגוגל החיפוש בסלולר עלה ב- 400% בשנה האחרונה עד שנת 2017 יותר אנשים יגלשו בסלולר מאשר במחשב נייח

מנתונים אלו לא ניתן להתעלם ואף מומלץ לנקוט יוזמה ולהתאים את האתר שלנו למכשירי הסלולר ואת הקמפיינים שלנו גם כן למכשירי הסלולר.
שיווק בסלולר


אתר סלולרי

אתר המופיע בסלולר צריך להיות מאוד ענייני, המסרים בסלולר צריכים להיות מאוד תמציתיים, פשוטים עם יכולת ניווט פשוטה ויכולת התמצאות קלה. הדיוק באתר סלולארי או בעמוד נחיתה המופיע בסלולר הוא מאוד מאוד משמעותי, אורח החיים אליו התרגלנו והשימוש הכול כך זמין בגלישה סלולארית לא מאפשרים לגולש באמצעות הסלולר להתמהמה ולחקור את האתר אליו הגיע. לכן צריכה להיות יכולת אינטראקציה עם קריאה לפעולה מאוד ברורה בדמות כפתור גדול ועליו המסר: התקשר! או שלח SMS ! כפתורי האתר הסלולארי צריכים להיות גדולים מספיק, להתאים למסכי מגע ולאפשר ניווט עם האגודל. באתר סלולארי מהירות הגלישה היא קריטית, לגולש אין זמן להתמהמה, הוא בדרך כלל מבצע את הגלישה "על הדרך" וצריך לתפוס אותו במהירות האפשרית. באתרים סלולאריים לא משתמשים בפלאש– היות והרבה מאוד מכשירים אינם תומכים פלאש והאתר לא ייטען וייראה כפי שתכננתם. באתרים סלולאריים יש קשר הדוק לרשתות חברתיות בכלל ולפייס בוק בפרט- השיתוף באמצעות הסלולר הרבה יותר נגיש כמו גם החוויות שנגישות יותר. באתרים סלולאריים נפוצה מאוד הצפייה בסרטוני וידאו– 400 מיליון צפיות בסרטוני וידאו באמצעות הסלולארי מדי יום. באתרים סלולאריים תוצאות החיפוש מוטות לטובת תוצאות מקומיות, יש התייחסות למיקום בו הגולש נמצא ובהצגת המידה הקרוב ביותר גיאוגרפית.

קידום אורגני בסלולר

יש 3 אפשרויות להופיע בקידום האורגני בסלולר:

אפשרות ראשונה: שמירה על אותה כתובת url של האתר הקיימת גם בגלישה באמצעות מחשבים נייחים.  זו האופציה העדיפה ביותר על ידי גוגל ובאופציה זו ניתן לשמור על הקידום שבוצע עבור המחשבים הנייחים גם עבור הסלולר. גם התוכן נשמר בדרך זו ואין צורך בייצור של תוכן חדש. החיסרון במקרה זה הוא כי האתר אינו מותאם באופן חד משמעי לסלולר. ייתכן והתוכן המוצג בו יהיה מסורבל מדי ולא ידידותי לגולש הסלולארי.

אפשרות שניה: בניית אתר ייעודי לסלולר בכתובת url סלולארית. אתר כזה יהיה מותאם לגלישה סלולארית, קל לנביגציה, זמן טעינה מהיר ועם תוכן מאוד מינימלי. החיסרון באפשרות זו הוא כי צריך תוכן חדש ולהתחיל עבודת קידום נפרדת על האתר החדש.

אפשרות שלישית: בניית אפליקציה. את האפליקציה ניתן יהיה להוריד מהאתר של החברה. כאשר יש אפליקציה סלולארית יש מיתוג מאוד חזק למוצר ולחברה, גמישות בתוכן ונביגציה מופלאה וייעודית לסלולר. החיסרון באפליקציה הוא השקעת משאבים רבי ועלויות רבות בבנייתה והצורך בקידום נפרד לחלוטין עבור האפליקציה.

פרסום בגוגל בסלולר

פרסום בגוגל בסלולר הינו צינור השיווק המוביל היום מבחינת הסלולר. גוגל אדוורדס מציע מגוון רחב ומדויק עבור פרסום בסלולר הכולל אפשרויות לתוספי מיקום למודעות, תוספי שיחה ואפשרות להקלקה על הטלפון ולחיוג ללא מעבר אל עמוד הנחיתה.

ניתן לייצר מסעות פרסום ייעודיים עבור מכשירי הסלולר מה שבמקרים רבים יכול להוזיל משמעותית את מחירי ההקלקות על המודעות ולהוות הזדמנות גדולה מאוד בהבאת לידים ישירים עבור המפרסם.

הפרסום בסלולר מצומצם יותר עבור המפרסמים היות ויש את 2 המקומות הראשונים לפרסום ושאר הפרסומים מופיעים בסוף רשימת תוצאות החיפוש.