חיבור חשבון אדוורדס לאנליטיקס

אחד היתרונות הגדולים והבולטים ביותר של פרסום בגוגל וקידום אתרים אורגני בגוגל הוא המדידה. הכל מדיד והכל שקוף גם למקדם האתרים, גם למנהל חשבון האדוורדס וגם ללקוח עבורו נערכים מסעות הפרסום.

כאשר יוצרים חשבון אדוורדס ללקוח מומלץ ואף חובה לקשר את חשבון האדוורדס לחשבון האנליטיקס. חיבור של הכלים מאפשר מדידה וצפייה במקורות ההגעה לאתר מחשבון מרכז אחד על ידי כלי מצויין של גוגל: google analytics.

במידה ו- 2 החשבונות גם ה- Adwords וגם ה- Analytics יושבים באותו חשבון פעולת החיבור פשוטה מאוד:

  1. נכנסים לחשבון ה- Adwords שאותו רוצים לקשר.
  2. לוחצים על לשונים "דיווח וכלים" ובה בוחרים בתפריט: "google ניתוחים אנליטיים".
  3. בוחרים באפשרות: "יש לי כבר חשבון google analytics".
  4. נפתחת רשימת חשבונות הקיימים בגוגל אנליטיקס ובוחרים מתוכה את החשבון המבוקש.

במידה וחשבון ה- Adwords שונה מחשבון ה- Analytics יש ללהוסיף לגוגל אנליטיקס את שם המשתמש של ה- Adwords כמנהל החשבון- גישת administrator על ידי כניסה לחשבון האנליטיקס והוספת מנהל נוסף: המייל של חשבון האדוורדס אותו ברצונך לקשר.

לאחר חיבור חשבון האנליטיקס לחשבון האדוורס בצעו את הפעולות הראשונות לחיבור חשבון קיים:

1. הכנס בחשבון האדוורדס אל תפריט: דיווח וכלים.

2. בחר בתפריט: google- ניתוחים אנליטיים.

  1. 3. בוחרים באפשרות: "יש לי כבר חשבון google analytics".
  2. 4. נפתחת רשימת חשבונות הקיימים בגוגל אנליטיקס ובוחרים מתוכה את החשבון המבוקש.

כאשר שני החשבונות מקושרים תוכלו לצפות בדוחות האנליטיקס הכוללים את הפעילות המתבצעת באדוורדס.

העליתי פוסט זה מכיוון שנתקלתי פעמים רבות בקשיי חיבור של חשבונות קיימים ושל 2 חשבונות שונים.

ובכן- זה הפתרון!

שיהיה בהצלחה,
לימור