ניהול מוניטין באינטרנט- כיצד נלחמים בפרסום שלילי?

ניהול מוניטין באינטרנט הוא תחום חדש יחסית אשר נמצא במגמת צמיחה מטאורית, באופן צפוי אם מתחשבים במקום הגדול יותר ויותר שתופס האינטרנט בחיינו. עבור אישים או גופים אשר זקוקים למוניטין חיובי (דוגמת חברות עסקיות, פוליטיקאים ואנשי ציבור, עסקנים כאלו ואחרים וכד'), האינטרנט הוא המקום החם ביותר לטפח ולהציג את עצמם, מה שהופך את תחום בניית המוניטין באינטרנט לחשוב והכרחי עבור מיליוני אנשים בעולם.

האינטרנט טומן מכורח מהותו שתי בעיות מרכזיות עבור אנשי ציבור, פוליטיקאים או כל מי שהמוניטין שלו מעניין אותו: הראשונה היא כי לכל אחד גישה חופשית לאינטרנט ולפתיחת אתרים, מה שנותן לכל אחד בעולם את האפשרות לפרסם את דעתו ואת המידע שברשותו (בין אם הוא אמיתי או שקרי) בנוגע לכל אדם אחר. כך, אישי ציבור דוגמת פוליטיקאים, סובלים ללא הרף מהשמצות ופרסומים שליליים, אותם הם לא יכולים למנוע בשום דרך. הבעיה השנייה היא כי בניגוד לאמצעי תקשורת אחרים, מה שנכתב באינטרנט נשאר שם לאורך שנים. בניגוד לעיתון שנזרק לפח מדי יום, או לטלוויזיה והרדיו אשר המידע המועבר באמצעותם נשמע פעם אחת וזהו, מה שנכתב באינטרנט נשאר כתוב שם למשך שנים על גבי שנים, כך שכל אחד יכול להיתקל באינפורמציה הזו בכל זמן שהוא.

שתי בעיות מהותיות אלו יוצרות מצב מסובך עבור אנשים או גופים אשר נלחמים על שמם הטוב ועל המוניטין שלהם. המזל הוא כי ישנן דרכים להילחם בתופעות הללו בכל זאת.

מלחמה בפרסום שלילי

אז הבנו כבר שאי אפשר פשוט להיכנס ולמחוק פרסומים שליליים אודותיכם באינטרנט. אז כיצד בכל זאת נלחמים בכך? על ידי פרסום חיובי מנגד.

על מנת להלחם באלו המנסים להשמיץ ולהרוס את המוניטין הטוב, יש לפרסם מנגד פרסומים חיוביים אשר יאפילו על אלו השליליים. זה כמובן לא כל כך פשוט – יש לעשות זאת באופן חכם תוך שימוש בכלים הנכונים בכל המרחב של השיווק הדיגיטלי, אחרת הפרסום החיובי לא יהיה אפקטיבי ולא ידחק בפועל את הפרסומים השליליים מתודעתם של הגולשים. לדוגמה – פתיחת פרופילים ובלוגים ברשתות חברתיות והזנת תכנים מתאימים, שיווק דיגיטלי באופן נרחב, קידום אורגני במנועי החיפוש השונים וכד'.

כאמור, משימה זו אינה טריוויאלית כלל. היא דורשת ידע וניסיון רב בעולם האינטרנט, וספציפית ניסיון בניהול מוניטין ברשת.

במידה ואתם זקוקים לשירותי ניהול מוניטין באינטרנט, "ניהול מוניטין בע"מ" הינה החברה המובילה בישראל בתחום זה. "ניהול מוניטין בע"מ" מבית "סאו סימפל" – אחת מחברות קידום ושיווק אתרי אינטרנט המובילות בארץ, עוסקת בבניית ותחזוק מוניטין חיובי ובר קיימא באינטרנט ללקוחות פרטיים, עסקיים או ציבוריים. הצוות שלהם כולל בעלי מקצוע אשר בקיאים בתחום ניהול המוניטין באינטרנט, ביניהם מיכל פדרמן, אדית שטיינברג וג'קי סויקיס.

ניהול מוניטין בע"מ – לניהול מוניטין ובניית זהות חיובית ברשת.