קידום אתרי אינטרנט הפועלים בשווקים תחרותיים

בבואנו לבצע קידום אתרים אורגני הפועלים בשוק תחרותי במיוחד עלינו להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותינו בתחום קידום האתרים. ראשית יש לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מקצועי, שעבר קורס קידום אתרים במקום המורשה לכך ועל ידי מרצה מנוסה העובד באופן פעיל ואינו רק מרצה בתחום. לאחר מכן יש לוודא כי מקדם האתרים נוקט בכל האמצעים הדרושים, החל מביצוע מחקר מילות מפתח מקיף ובחירת ביטויים מתאימים אותם הציבור מחפש במנועי חיפוש ובחינת הרלוונטיות של הביטויים הללו לנושא האתר והעסק בכלל.

על מנת לקדם את בשוק תחרותי מאוד יש להשתמש בכל הכלים הדרושים. לאחר שבחרנו את הביטויים המתאימים יש לפתוח את כל עמודי האתר בפני גוגל, להתאים את תכני האתר לביטויים הנבחרים ואת מבנה האתר לביטויים הנבחרים. את התכנים יש להתאים הן בעמוד הבית והן בעמודים הפנימיים במיקומים הנכונים ובצפיפות הנכונה. מבחינת המבנה יש למקם במקומות אסטרטגיים את מילות המפתח, לדוגמא: בכותרות העמודים, בתיאורי העמודים, בקישורים, על התמונות וכן בכותרות פנימיות בעמודים.

האתר צריך להתעדכן בתוכן רלוונטי המחזק את מילות המפתח באופן תדיר ובכמויות גדולות, על מנת לעבור את המתחרים.

לוותק של האתר חשיבות גדולה מאוד, היות ואתר ותיק נותן למנועי החיפוש בכלל ולגוגל בפרט תוקף של יציבות ואמינות כי לא מדובר בסתם אפיזודה חולפת.

לאחר שביצענו את כל פעולות הקידום הדרושות בתוך האתר והעדנו על עצמנו כי אנחנו מתעסקים בנושא מסויים, לדוגמא: לימודי עמילות מכס, אנחנו צריכים להראות לגוגל כי גם אתרים אחרים מעידים עלינו כי בזה אנחנו עוסקים. עדויות מסוג זה באות לידי ביטוי מקישורים חיצוניים המתקבלים מאתרים אחרים ומצביעים על האת שלנו עם הביטוי "לימודי עמילות מכס". ככל שיותר אתרים יצביעו עלינו עם הביטוי הזה גוגל "יאמין" יותר ויותר כי אכן האתר שלנו מתעסק בלימודי עמילות מכס. ככל שהאתרים "שימליצו" על האתר שלנו יהיו אתרים משמעותיים וברי סמכא בתחומם או בתחום המכס, כך מנוע החיפוש ייתן יותר תוקף לאתר שלנו ויקדם אותו בהתאם במנועי היפוש, כיוון שימצא אותו רלוונטי לגולש המכפש לימודי עמילות מכס.

התוכן עבור גוגל הינו המשאב העיקרי על מנת לזהות במה האתר שלנו עוסק ובהתאם "לשווק" אותו לגולשים המשתמשים במנוע החיפוש שלו.

כאשר מדובר בתחום תחרותי עלינו להעלות לאתר כמה שיותר תוכן ולדאוג שכמה שיותר אתרים אחרים יצביעו עלינו עם הביטוי הדרוש.

ושהטוב ביותר ינצח!