קידום אתר בתחום תחרותי

קידום אתרים אורגני בתחום תחרותי זו עבודה שצריכה להתבצע מצד אחד באופן מאוד שיטתי, מוקפד ומדוייק ומצד שני באופן שיהיה יצירתי, תוך יציאה מהקופסא עם היכולת להיות מאוד פתוח לרעיונות הנוגעות בעיקר למה אנשים מחפשים.

בארץ ישנם תחומים מאוד מאוד תחרותיים בכלל ובשיווק הדיגיטלי בפרט. אלו הם אתרים שמרכז העסקים שלהם מתבצע באינטרנט וצינור השיווק העיקרי שלהם הוא האינטרנט.

לצורך העניין נקח דוגמא של מכללה שרוצה להופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל עם הביטוי לימודי משפטים. מכיוון שזהו תחום תחרותי מאוד שדורש הרבה מאוד עבודת קידום ולכל אתר מתחרה יש חברת קידום אתרי אינטרנט מקצועית מומלץ מאוד לבצע את כל עבודות הקידום הקיימות, אני קוראת לזה שימוש בכל הארסנל העומד לרשותי לצורך קידום האתר. ראשית נבצע מחקר מדוייק של מילות המפתח תוך ניסיון לצאת מהקופסא ולחפש רעיונות יצירתיים אותם אנשים מחפשים.

לאחר שביצענו מחקר מילות מפתח ובחרנו ביטוי או שניים לקידום, עלינו להתמקד באותו ביטוי אותו אנחנו רוצים לקדם ולהתאים את כל תכני האתר ומבנה האתר לביטוי. אנחנו רוצים לצאת בהצהרה בפני גוגל כי האתר שלנו עוסק בלימודי משפטים. אנו נכוון את כל מרצנו סביב ביטוי זה.

לאחר שהתאמנו את מבנה האתר ואת תכני האתר והודענו לגוגל קבל עם ועדה כי אנחנו מוכרים לימודי משפטים אנו רוצים שגוגל יקבל עלינו "המלצות" מאתרים אחרים, שכן "אין הנחתום מעיד על עיסתו".

ההמלצות הללו מאתרים אחרים נקראים קישורים. אותם קישורים שמצביעים על האתר שלנו עם הביטוי אותו אנחנו מקדמים ואומרים לגוגל: "תפנה לאתר הזה הוא מוכר לימודי משפטים". גם בבניית הקישורים הללו עלינו להיות מאוד שיטתים ויצירתיים- ככל שנשים את הקישורים באתרים רלוונטיים מאותו התחום זה יסייע לגוגל להבין טוב יותר במה האתר עוסק. ככל שנוציא קישורים מאתרים חזקים, כמו אתרי חדשות, אתרים ממשלתיים או אתרים עם ציון גבוה בעייני גוגל ככה זה יחזק את אמינות האתר שלו וייתן לו נקודות נוספות.

כאשר אנחנו עושים קידום אורגני בתחום תחרותי עלינו להכין רשימת מטלות מסודרת ולוודא שבשוטף אנחנו מבצעים את כל המטלות הדרושות מאיתנו לצורך הגעה למטרה.

עבודה שיטתית ויצירתית זה התמהיל הדרוש!