YouTube הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם !

YouTube הוא מנוע החיפוש מספר 2 בעולם, פרסום ביוטיוב נמצא אפקטיבי, מציג חווייה אחרת, מערב את הצופה בתכנים ומאפשר הנעה לפעולה וכל זאת במחירים שעדיין נחשבים זולים ביחס לכל צינור פרסום אחר ברשת.

פרסום ביוטיוב

נתונים שחשוב לדעת אודות יוטיוב

  • קהל הגולשים פעיל ומעורב- להבדיל מצפייה בטלביזיה- הצופה יכול להקליק על הסרטון, לצפות בסרטונים נוספים בערוץ, לעבור לאתר של הסרטון, להתקשר, להגיב ולשתף.
  • 52% מהצופים בסרטונים נוקטים באיזושהי פעולת תגובה בעקבות צפייה בסרטון.
  • מעל 3 מיליון ישראלים צופים ביוטיוב מדי שבוע
  • גיל ממוצע לצפייה ביוטיוב: 29 שנים

הפרסום ביוטיוב כולל 3 מסלולים עיקריים

  • פרסום באנרים וטקסטים על גבי הסרטון– כאשר הצופים צופים בתכנים רלבנטיים יופיע על הסרטון באנר או מודעת טקסט. לדוגמא: לשים מודעה או באנר בנושא מכירת מוצרי איפור למי שצופה בסרטון בנושא קורסים לאיפור.
  • פרסום באנרים לצד הסרטונים– כאשר הצופים צופים בסרטון יופיע לצד הסרטון באנר רלבנטי לעולם התוכן של הסרטון.
  • פרסום סרטון מקודם לצד סרטון רלבנטי– כאשר הצופים צופים בסרטון יופיע לצד הסרטון סרטון מקודם בתשלום הרלבנטי לעולם התוכן של הסרטון.

יצירת ערוץ YouTube ממותג

ערוץ יוטיוב ממותג זו דרך מצוינת לערב את הלקווחות הפוטנציאליים, להגיש להם את מגוון המוצרים והשירותים של החברה בצורת סרטון, לשתף אותם במגוון ולקבל את חוות דעתם אודות הסרטונים והמוצרים בערוץ. יצירת ערוץ ממותג ניתן לביצוע בצורה פשוטה יחסית בין אם ע"י מעצב ובין אם באופן עצמאי.

גם בפרסום ביטויוב כמו בפרסום בגוגל הכול מדיד…

ניתן לקבל סטטיסטיקות אודות כמות הצפיות, נתונים דמוגרפיים: ארץ הגלישה, מין הצופה, גילאי הצופים, כמה אנשים הקליקו על שכבת הנעה לפעולה ועברו לאתר, מילות מפתח באמצעותן הגיעו לסרטון ועוד.