היתרון הגדול של פרסום בפייסבוק – פילוח הקהל!

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם עם מעל מיליארד משתמשים בעולם ויותר מ- 4 מיליון איש בישראל ונתון זה גדל מיום ליום.

פרסום בפייסבוק

ממחקרים עולה שמשתמשי פייסבוק מבלים באתר בממוצע 6.75 שעות בחודש (המון בהשוואה לרשתות חברתיות ולאתרים מובילים) ועושים זאת במקביל לשיחות בטלפון וצפייה בטלוויזיה כלומר, הפייסבוק הוא כבר חלק בלתי נפרד מהסגנון החיים שלנו.
כמו כן, מעל 60% גולשים בפייסבוק באמצעות טאבלטים ומכשירי סמארטפון, הפייסבוק אתנו בכל מקום.
עם נתונים כאלה לא פלא שהמקום להגיע ללקוחות שלכם הוא בפייסבוק!

 

שיווק בפייסבוק מהווה ערוץ פרסום אטרקטיבי מכל הבחינות

עלות נמוכה ביחס לתמורה, מגוון פלטפורמות להעברת המסר, חשיפה ממוקדת בקרב קהל היעד המבוקש, דו"חות מדויקים ועוד.
פייסבוק משדרגת כל הזמן את מסעות הפרסום שלה, כך שכל עסק יוכל למצוא את הדרך המועדפת עליו להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי לקדם את עמוד הפעילות, אתר האינטרנט, קופונים, מוצר או שירות ולהגיע ללקוחות הפוטנציאליים ולהפוך אותם ללקוחות מן המניין.

הנה מספר דברים חשובים על פרסום בפייסבוק:

 סוגי מודעות בפייסבוק:

פרסום בפייסבוק מציע מספר סוגים של מודעות:

קידום פוסט – ניתן להפוך פוסט למודעה בפני עצמה, כדי להעלות את רמת המעורבות של האוהדים בדף הפייסבוק התדמיתי. קידום זה אפקטיבי מהבחינה שיש לכם מודעה קיימת, הפוסט מופיע אצל משתמשי מובייל והן אצל משתמשי דסקטופ, ניתן לקדם בסכומים נמוכים ולזכות באחוזי צפייה גבוהים.

קידום דף – אם אתם מעוניינים להגדיל את מספר האוהדים (הלייקים) בדף, קידום דף הוא מה שחיפשתם. אתם יוצרים מודעה אטרקטיבית ומשלמים על כניסות לדף או על לייקים.

קידום אתר באמצעות הפייסבוק – כיום ניתן לבחור שהמודעה בפייסבוק תוביל את המשתמשים ישירות לאתר האינטרנט שלכם לדף הבית, לדף ייעודי או לדף נחיתה וכך לבחון את האפקטיביות של הקמפיין על ידי הגברת התנועה לאתר.

מודעות וידאו – אחד מהחידושים של פייסבוק הן מודעות וידאו שמעבירות את המסר בצורה אקטיבית ומשכנעת יותר מאשר מודעות סטטיות.

מודעות יישום – ניתן לקדם אפליקציה או יישום ייחודי באמצעות הפייסבוק.

פרסום בפייסבוק לפילוח מדויק

היתרון הבולט ביותר של פרסום בפייסבוק הוא בהגעה ממוקדת לקהל היעד שלכם במקום בו הוא שוהה מדי יום. היות ומשתמשים נחשפים בפייסבוק מבחינה אישית, לפייסבוק יש על המשתמשים מידע אישי רב ערך החל ממקום המגורים שלהם, דרך דפוסי הגלישה שלהם, תחומי העניין ועד מי הם חבריהם ולכן, קל יותר להגיע באמצעות המודעות בפייסבוק לקהל הנכון עבורכם.
הפייסבוק מאפשר בכל קמפיין לבחור מי יהיה הקהל שייחשף למודעות בפרמטרים שונים דוגמת גיל, אזור מגורים, סטטוס משפחתי, השכלה, מקום עבודה ועד הוספה של פעילויות, תחומי עניין, שמות של מותגים וכף ניתן להגיע לקהלים ספצייפים, למשל הורים לתינוקות, פנסיונרים, חובבי קולינריה, אנשים שהתעניינו בנדל"ן ועוד.
פילוח מדויק מגביר את הסיכויים לכך שתהיה היענות למודעה שלכם!

רימרקטינג בפייסבוק

כלי בשם FBX (Facebook exchange)מאפשר בתהליך פרסום בפייסבוק להגיע לגולשים שביקרו בדפים דומים או ביקרו בדף / במודעה שלכם אך לא הגיבו אליה ולהציג בפניהם מסרים פרסומיים דרך מודעות שונות ברחבי הפייסבוק (מודעות צד, פוסטים ועוד). הרעיון הוא שבפעם השנייה או השלישית שהגולשים יראו את המודעה בה הם התעניינו בעבר, הם יגיבו אליה בצורה אפקטיבית יותר ותצליחו ליצור "המרה". כלומר: להניע אותם להיכנס לאתר, להירשם לניוזלטר או לרכוש את המוצר.

 דוחות ומעקב על קמפיינים בפייסבוק

סוד ההצלחה של פרסום בפייסבוק הוא הכרות מעמיקה עם הכלים הפרסומיים של הפייסבוק, התאמת המודעה לקהל, שימוש בכלים תומכי פרסום בפייסבוק ובקרה על המודעות לאופטימיזציה מקסימלית. מומחי פרסום בפייסבוק יוכלו לסייע לכם לבדוק את ההמרות מכל מודעה, מה עבד ומה לא ולשנות את הפרסום בהתאם עד שהוא ישיג את התוצאות הטובות ביותר בעלות המשתלמת ביותר.
מעקב אחרי תוצאות הקמפיינים הוא קריטי להצלחה בקמפיינים הבאים.