קידום אתרים אורגני – מקדמים אתרים באופן הכי טבעי שיש…
קידום אתרים אורגני, מתייחס לשיפור מיקום דפי האתר במנועי החיפוש בכלל ובארץ בגוגל בפרט, היות ו- 92% מהחיפושים בארץ מתבצעים בגוגל.
התוצאות האורגניות שונות מתוצאות החיפוש האחרות בכך שהן נתפסות כאמינות יותר בעייני הגולש, כך שלדוגמא לתוצאה האורגנית הראשונה בגוגל נכנסים כ- 26% מהמחפשים ואילו לתוצאה הראשונה בפרסום בגוגל נכנסים כ- 7% מהמחפשים.
לגוגל מעל 200 אלגוריתמים המשפיעים על דירוג האתר ואנו ב- lemesh שיווק דיגיטלי וקידום אתרים אורגני משתמשים בכל הכלים על מנת להביא את האתר שלך לראש תוצאות החיפוש.
את עבודת הקידום האורגני, אנו מלווים מראשית הדרך ובצורה יסודית ומקצועית תוך התייחסות למרכיבים הבאים:
בחירת שם המתחם
בחירת שם המתחם (הדומיין) היא משמעותית ביותר, למרות שברוב המקרים מקדם אתרים מקבל אתר קיים, האידיאלי הוא ששם המתחם יהיה בבעלות בעלי האתר, שיתאים למיקוד הגיאוגרפי, לדוגמא: אתר בישראל עדיף שסיומת שם המתחם תהיה: co.il, להתייחס בנפרד ל- שם
מתחם משני- sub domain ,עבורו יש לבצע קידום אורגני בפני עצמו כאילו היה דומיין שונה לחלוטין
והתייחסות גם להיסטוריה של שם המתחם, לוותק ולשמירת התוכן לאורך זמן.
אחסון האתר
בין הקריטריונים הכי חשובים בקידום אתרי אינטרנט. הפרמטרים המשפיעים על אחסון האתר הם אחסון במדינה שבה מקדמים, זמן טעינת הדף, מי השכנים שמאוחסנים על אותו שרת ונפילת האתר.
דו”ח קבלת אתר
בחינת כל עמודי האתר עם קבלתו לקידום אורגני, בדיקת הנתונים הסטטיסטיים, בדיקת מבנה האתר ותוכן עמודי האתר, האם האתר בנוי במבניות מסוימת, איפה האתר מאוחסן, האם על שרת ייחודי או שאם אתרים נוספים, דו”ח קבלת אתר הכרחי בבואנו לבצע קידום אתרים אורגני היות והוא מהווה בעצם נקודה להשוואה בבואנו למדוד בהמשך את יעילות הקידום.
מחקר מילות מפתח
ביצוע מחקר מילות מפתח הינו קריטי ביותר בבואנו לבצע קידום אתרים אורגני. מילת המפתח הינה ביטוי משמעותי ביותר לקידום אתרים, היות והיא זו שקולעת לצרכי הלקוח בחיפוש, היא זו שקובעת באילו תכנים האתר יעסוק ועליה להיות קורלטיבית הן לתכני האתר והן לצורכי הלקוח.
אופטימיזציית מבנה
כוללת סריקה של כל עמודי האתר, בדיקת חסימות, בדיקת תאימות לדפדפנים השונים, כפילויות בתוכן, בכותרות ובתיאורי העמוד, שגיאות סריקה, תאימות למילות המפתח, ובעצם פתיחת כל עמודי האתר בפני הרובוטים של גוגל באופן שיסייע לנו משמעותית בקידום אתרי אינטרנט שונים.
אופטימיזציית תוכן
זוהי בעצם הכרזה בפני גוגל במה עוסק האתר. הדרך שלנו להציג את התוכן הוא בעקביות עם מילת המפתח הנבחרת תוך שימוש מאסיבי במאמרים, תמונות, כתבות, תגובות גולשים וקטעי וידאו.
בניית פרופיל קישורים
לפרופיל הקישורים חשיבות מכרעת על קידום האורגני. בניית קישורים פנימיים וחיצוניים אשר מופנים לעמודים מסוימים באתר עם ציון מילת המפתח. בניית פרופיל הקישורים זוהי פעולה המתבצעת בשוטף. בניית פרופיל הקישורים מתבצעת מכל המקומות ברשת בדגש על רשתות חברתיות כגון: פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל פלוס, פורומים, בלוגים ורשתות חברתיות נוספות.
הפקת דוחות התקדמות חודשיים
דוחות העבודה החודשיים מייצגים את תהליך עבודת הקידום עד להתקדמות האתר למקום ראשון. הם נועדו גם לשם השוואה, גם לצורך מדידה וגם למען הצגת שקיפות מלאה ללקוח עד שהוא רואה את התוצאות.