פרסום בגוגל – אין כמו בעל מקצוע שימקסם את תוצאות הקמפיין שלך

Google Partners

lemesh שיווק דיגיטלי וקידום אתרים אורגני מתמחים במקסום מסע הפרסום שלך, יצירת מסעי פרסום מתקדמים, התאמת מילות החיפוש למודעה ולעמוד הנחיתה ובמעקב רצוף וליווי אישי לתוצאות.

פרסום בגוגל על ידי חברה מקצועית לקידום אתרים ימקסם את תוצאות מסע הפרסום שלך, יוזיל עלויות ויוביל למספר רב ככל האפשר של עסקאות !

קבל ₪300 לפרסום ב-AdWords לאחר שתוציא ₪100

 

פרסום בגוגל

תהליך הפרסום בגוגל הינו מקצועי שיטתי, מדיד ומבוקר וכולל את

שותף מוסמך פרסום בגוגלהשלבים הבאים:

הפרסום בגוגל הינו פרסום ממוקד המופיע מייד עם התשלום לגוגל.

קביעת מטרה לקמפיין

הגדרת המוצרים או השירותים לפרסום בקמפיין, לא מחויב שכל האתר יפורסם בקמפיין, אפשרי שמוצרים מסוימים או כתובות מסוימות באתר ייוצגו בקמפיין. במעמד המטרה יש לקבוע מול הלקוח את תקציב הפרסום החודשי.

פתיחת חשבון ב- adwords

אנו ב- lemesh שיווק דיגיטלי וקידום אתרים אורגני מסייעים ללקוח בפתיחת חשבון האדוורדס ולאחר פתיחת החשבון אנו משייכים את חשבון הלקוח למרכז הלקוחות שלנו . כך גם הלקוח וגם אנחנו יכולים לעקוב בשקיפות מלאה גם אחר הגדרות הקמפיין וגם אחר תוצאות הקמפיין.

הגדרות הקמפיין

הגדרת איזור גיאוגרפי לקמפיין, האם יופיע ברשת החיפוש ו/ או ברשת התוכן או בשניהם ותזמון הופעת המודעות.

הגדרת מילות המפתח וניסוח המודעות

מילות המפתח ייקבעו לפי מיקוד, רלוונטיות ונפח חיפוש. מודעות הקמפיין ינוסחו בהתאמה למילות המפתח ובהתייעצות מלאה עם מקבלי ההחלטות מטעם האתר.

הגדרת עמוד הנחיתה

עמוד הנחיתה יכול להיות דף ייעודי לצורך הקמפיין או אחד מדפי האתר. עמוד הנחיתה צריך להיות קורלטיבי למילת המפתח ולתוכן המודעה ברמת התוכן.

תחילת הפרסום

עם התשלום מסע הפרסום עולה לאוויר והמודעות מתחילות להופיע בהתאם להגדרות מסע הפרסום.

מעקב המרות

יש להגדיר מהי המרה, האם רישום ומסירת פרטים, טלפון לקו ייעודי, או אולי רכישה. בדף אליו מגיע הגולש לאחר אחד מפעולות ההמרה יש לשים קוד המרה המדווח בזמן אמת ובשקיפות מלאה את אפקטיביות הקמפיין.