תוכן איכותי ורלוונטי מניע לפעולה ובכוחו למשוך את הלקוחות שלכם לאתר, לדפי הנחיתה, לדף הפייסבוק ולכל מקום אליו תרצו. אאוטבריין הינה פלטפורמת חשיפת התוכן המתקדמת והפופולארית ביותר בעולם המציעה כיום לבעלי עסקים ממשק ידידותי ונוח להצגת התוכן שלהם במגוון רחב של אתרים בתחומים שונים.
אתם למעשה קובעים איזה תוכן ייראה מטעמכם, לאן הוא יוביל וגם את התקציב – כמה כסף תרצו לשלם על חשיפת התוכן שלכם. הקישורים לתוכן שלכם יופיעו באתרי השותפים הנבחרים עמם אאוטבריין משתפת פעולה – מאתרים קטנים ועד אתרים מובילים ובאמצעות הגשת התוכן הרלוונטי לגולש תוכלו ליהנות מתנועה אפקטיבית לאתר שלכם.
היום קשה יותר מתמיד לשלב תוכן איכותי באתרים מובילים אם אין בידיכם אייטם חדשותי חם או יחסי ציבור שהצליחו לשלוח ידיעה לעיתונאי הנכון ולכן, הפלטפורמה של אאוטבריין מהווה את האלטרנטיבה היעילה ביותר לקידום התוכן. מדוע לקדם תוכן? כיוון שלא תמיד גולשים מחפשים מוצר או שירות ספציפי וחלקם נמנעים מעיון במודעות הצד, עם זאת, כשהם מתעניינים במשהו והם מגיעים לתוכן איכותי שקולע בול לצורך שלהם – רוב הסיכויים שהם ימשיכו לקרוא בעיון תכנים דומים. כך למשל, אם גולש חיפש ייעוץ משכנתאות והוא הגיע לכתבה בגלובס או בכלכליסט על שינויים בהרכב המשכנתא ובסיום הכתבה הוצעו לו כתבות נוספות בנושא להרחבת הידע – הוא יקליק עליהן כיוון שיש בו רצון ממשי להרחיב ולדעת בנושא וזו ההזדמנות שלכם "לתפוס" את הגולש כשהוא כבר בעניין ולהוביל אותו ישר לאתר שלכם – התוכן מושך אותו פנימה ומשם הדרך למילוי טופס או הנעה לפעולה כלשהי קצרה יותר.
הסוד ב- Content Marketing
אאוטבריין מאפשרת לכם להשתמש בממשק ידידותי ונוח ולקשר את הבלוג או האתר שלכם או כל מאמר מטעמכם לאלפי אתרים ולשלם על פי מודל גמיש של עלות לכל קליק וכך להגיע לאוכלוסיית גולשים רחבה ומגוונת וגם לשלם רק על פי הקלקה – כלומר, על מעבר למאמר, אתר, בלוג שלכם ולא על חשיפה בלבד. Content Marketing- הרלוונטיות של התוכן שהגשתם למאמר שכבר קרא הגולש הוא קריטי ואאוטבריין יודעים לבצע את ההתאמה הנכונה ביותר בין התכנים ו"המלצות הקריאה" למקסום התוצאות.
על מה לשים דגש בעת פרסום באאוטבריין outbrain?
ראשית, בחרו היטב את התוכן שתרצו להציג – מאמר מנצח ואיכותי שנכתב בצורה אובייקטיבית אך כזו שמחדדת את המסר שתרצו להעביר (צורך במוצר או בשירות שלכם), רצוי מאמר קצר יחסית אינטרנטי ומעניין בעל ערך מוסף הכולל תמונות שממחישות את הרעיון שעובר במאמר.
הגדירו את התקציב היומי שלכם לפי היכולת התקציבית וכשתראו תוצאות, ותדעו שיש בידיכם מאמר או תוכן שמניב לידים, תוכלו להעלות בהדרגה את התקציב.
בדקו היכן המליצו על התוכן שלכם ואיזה תכנים עבדו יותר ואיזה פחות – לצורך כך, קדמו בהתחלה לפחות 2-3 תכנים שונים (הכתובים שונה על אותו נושא) במטרה להשוות ביניהם ולהבין איזה תוכן קודם. תוכלו לבחור גם כתבות וידאו שלהן גם יש אפקט משמעותי במשיכת הגולשים ובכל מקרה, שמרו על כתיבה טבעית שבאה לקראת הגולש ומעשירה אותו ובאמצעות התוכן האיכותי משכו אותו לאתר או למוצר שלכם.