מה השתנה בתחום קידום אתרי אינטרנט?


אתם מפעילים עסק, ורוצים לקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר. באופן טבעי, אתם פונים אל חברות שונות שעוסקות בתחום של שיווק דיגיטלי וקידום אתרי אינטרנט, ששואלות אתכם תמיד – איזה דומיין רכשתם, איזו חברת אחסון אתרים בחרתם, כמה מאמרים כתבתם, יש לכם מחקר מילות מפתח, מי קהלי היעד שלכם, מי המתחרים וכיו"ב.

אתם צריכים להבין, כי תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי שמתחדש בלי הפסקה. מדוע התחום משתנה בכל רגע? ראשית, כי האינטרנט הוא ביסודו סביבה דינמית ומאד לא שמרנית. שנית, גוגל לא רוצה שמישהו "יפצח" את הקוד שלו, ולכן הוא דואג בכל פעם לערוך שינויים דרסטיים בתחום. מעבר לכך – כולם היום כבר מבינים את העקרונות הבסיסיים של קידום אתרים, כך שנדרשת יצירתיות בכדי לגבור על המתחרים.

לא רק בחירה של אחסון אתרים

אין ספק שהבחירות המסורתיות של חברת אחסון אתרים, קניית דומיין מתאים, וחקר מילות המפתח הם עדיין תהליכים שכדאי וראוי לבצע, אבל יש עוד תהליך מרכזי מאד שחשוב לשים אליו לב, והיום הוא תופס נתח משמעותי במיוחד – מדובר בעצם על שמירת קשר ברמה היומית אל מול הלקוחות שלכם בעיקר באמצעות הרשתות החברתיות. במילים אחרות – לא מספיק להכניס מאמרים רלוונטיים, חשוב ליצור תכנים קטנים, חכמים ושיווקיים שבכל יום יחדשו דבר מה ולדאוג לשתף אותם ברשת: פייסבוק, טוויטר, בלוגים, יוטיוב, אתרי הצבעות למיניהם ועוד.

אופציה טובה לדאוג היום לעדכון אל מול הגולשים, היא כתיבה של בלוג מקצועי. הבלוג יכול להיות מטעמכם, או כביכול מטעם אנשים אחרים הקשורים לעסק שלכם. על הבלוגים יש כמובן אפשרות לגולשים להגיב – ואתם תוכלו להגיב בחזרה. כך אפשר לשמור על קשר וגם ליצור תוכן איכותי, ואפילו לקדם מילות מפתח.

המעורבות הגבוהה שלכם

בשורה התחתונה, מבחינת הפעולות שנדרשות מכם, אפשר להסיק שתי מסקנות עיקריות מהמאמר הזה. הראשונה – שחשוב ליצור קשר עם חברת קידום אתרים שתוכל לעזור לכם ביצירת התוכן האיכותי ברמה היומית. המסקנה השנייה היא, שעליכם להיות מעורבים יותר בתהליך השיווק הדיגיטלי וקידום האתר, משום שבסופו של דבר מקור הידע לתכנים הוא אתם עצמכם. בחירה נכונה של חברת קידום אתרים אורגנית לצד מעורבות גבוהה שלכם – תניב לכם תוצאות איכותיות.