פרסום בגוגל – כיצד נקבע ציון האיכות של המודעה?

ציון האיכות נקבע ע"י 3 מרכיבים עיקריים: רלוונטיות, איכות דף הנחיתה ואחוז ההקלקה על המודעה.

מידת הרלוונטיות הינה קורלציה בין מילת המפתח למודע ולעמוד הנחיתה.

איכות דף הנחיתה כוללת את הרלוונטיות למילת המפתח ולמודעה וגם את מהירות עליית הדף ומידת הייחודיות של התוכן.

אחוז ההקלקות הוא המשמעותי ביותר, ככל שאחוז ההקלקות גבוה יותר כך יעלה ציון האיכות ובהתאמה תרד העלות לקליק.

את ציון האיכות ניתן לבדוק בקמפיין ברמה של מילת מפתח, ברמה של מודעה או ברמה של הקמפיין כולו.

ליצירת מסע פרסום מוצלח יש לעקוב אחר השלבים הבאים:

1. קביעת מטרות ברורות וזיהוי ממוקד של קהל היעד.

2. בחירת מילות מפתח נכונות, ממוקדות ורלוונטיות וקיבוצן לפי יעדים, תכנים ונושאים.

3. ניסוח המודעות והתאמתן לקבוצות מילות המפתח. מה שיסייע בהגברת הרלוונטיות וציון

האיכות.

4. מדידת התוצאות, מעקב אחר ההמרות ובדיקת העלויות.

פרסום בגוגל- יש שיטת עבודה ברורה ויש דרכי מדידה יעילות ומדידות, צריך לעקוב אחר הכללים ולהיות עם האצבע על הדופק עם עליית הקמפיין